Helgen!

Jepp, det blev en fyllehelg.. igen.. Fredag var jag, Wennie och Malin ute på nova (18) vi drack väldigt mycket sprit och skämde väldigt mycket ut oss (däribland ölkrig), men whatever! Det var ju 18 så vi kände ju inga. En väldigt trevlig kväll alltså!

Lördag
var vi ett jättestort gäng hos Jonas i hans hus det var väl tänkt att det skulle bli en parkväll med spel å prylar. Med det blev det ju inte. För närmare beskrivning om Pfm (par folks mongon) läs
http://wennie.blogg.se/. Jag ser mig för värdig för att äns beskriva det. (Jag e singen och inget Pfm) Så det så!

Idag tisdag, kl. 7 åkte jag hem till mor och far för att fira mamma som fyller år i dag! Jättebamsegod frukost! Sen la jag mig för att sova ett par timmar (till saken hör att jag inte sov någonting i natt) Tänkte gå upp vid 12 å åka på stan. Glömde ställa väckarklockan och sov till 17.30, och då var det ju försent att gå på stan! Hann bara hem till mig innan JockoPocko ringer och säger "jag e hos dig om 3 minuter" så då var det bara att åka iväg och hjälpa hemme att flytta! Det var ändå rätt värt, jag gick med vinst, när jag kom hem hade jag fått en armaniparfym, ett paket lösnaglar och en vattenkaraff med tillhörande glas av Johanna.

I morgon är en gåta.

Kommentarer
Postat av: Lisa

tss att man ska hitta dig här ute! mitt i natten å allt! ska till kalix med killen i helgen, kalasmysigt! allt bra med dig`? pussar Lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback