Hello världen!

Hello, Ladies and Gentleman!
Idag är jag mör.. målade JockPockos lägenhet i sju timmar igår, inte konstigt att jag somnade i Jennies soffa i går när vi skulle partaya.. men jag ryckte upp mig sedan jag fott hela 7 minuter sömn, hann dricka några glas vin, en mugg glögg lite brie ost och en mandarin och sjunga några toner på singstar när Johanna måste åka och om jag vill ta mig hem så var jag tvungen att valägsna mig med henne.. =/ kvällen blev inte så lång.. men de var ju mysit så länge det varade..

Idag klev jag upp kl 16.09 efter 14 timmars välbehövd sömn, tänkte åka in till stan för att göra lite sista minuten jul shopping, men bussarna var instälda pga halkan.. å jag jade ju inte tänkt halka mig inte på egen hand tex på cykel så det blev ingen stan dock en trevlig middag hos mor och far.

Nu ska vi och handla på solbacken, måste storhandla, har ca ett halvt paket nudlar hemma att äta.

De e fest hos mig på fredag (måste städa) Malin fyller 20 år och det ska firas YOHOO!
Vill du komma så hör av dej vettja!

Nyårs då? nån som har nått förslag.
Nu ska jag drick kaffe, jag trenger kaffe.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Wennie

O´learys pastan var asa god!!

Postat av: Frida Nilsson

Kan du inte följa med till kusmark med oss? Jag skulle bli jätte glad om du gjorde de!

2006-12-26 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback