Sthlm tamme tusiken!

Sitter i våran lägenhet nu å chillar. Vi annlände till Stockholm typ 14.00 idag, vi hann gå en vända på stan innan vi åkte till företagets lägenhet som vi får bo i gratis. De e nice, jacucci å allt. Vi e väl ca. 10 pers som bor här å stäminigen e på topp! Just nu pågår en tvspels cup. Jag vågar dock inte lägga mig i det för jag brukar få spö på jobbet av 8 åriga utvecklingstörda pojkar. De ända tvspel jag känner att jag bemästrar är mairocart på 64 och singstar på ps2, det är berädd att utmana den som känner sig manad på!!

I alla fall, när vi kom tillbaka till lägenheten så hade vi lite förfest å sminkade oss å såå.. U know! Kl 18.00 serverades det julbord på Blue Moon Bar och sen var det fest, en riktigt chill kväll om jag får säga det själv.. ska träffa Lisa Mo i morgon bitti innan vi åker tillbaka till skellefetå, hon e ju chill, länge sedan vi träffades, but I LIKE HER!

over and out, see U soon!

Kommentarer
Postat av: Jennie

stockholm i all ära, men du missade att shaka i skummet med mig och malin last night


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback