freck!

Shoppade men Wennie idag, det blev en ny jacka, (mamma är glad) en julklapp, och bakismedicin. Ser nästan fram emot att vara bakis i helgen, jag har resorb, alvedon och nio liter loka. Jag har aldrig varit så preppad förut!

Trampade in en glasbit i foten i morse.. fan vad det blödde. Tror att den legat och lurat i min toffel sen i somras då jag senast slog sönder ett glas, då hade jag en glasbit under foten i två veckor utan att jag fick ut den, det gjorde ont!

Å min dator e cp.. tror jag har får  virus, mitt msn är fuckat, jag blir typ spammad om jag loggar in..
Om du får upp en länk som säger is this u? så öppna den för guds skull inte!

Dagen hurra: Personalen på pressbyrån och SE produkter som gör något åt att deras fittiga chefer behandlar dem som crap!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback