Högre makter.

I dag sov jag till 16.30 sen tyckte jag att det var dax att stiga upp..
Egentilgen har jag inget att skriva men bara för att göra Jennie nöjd så kan jag ju skriva några rader.
Oh! jag har ju en sak att skriva ju!

När jag skulle laga middag fick jag ett tecken från gud, budda, aslan eller vem som nu skickar dom. Jag stod och skulle hälla i wooken i stekpannan medan jag funderade över Nils och att han ska flytta ihop med Signe.. (vet inte vad jag tycker om det) när oljan i stekpannan fattar eld och hela min middag brinnen med en meters låga, wooken åker snabbt i diskhon och jag bestämmer mig för att sluta tänka på mitt problem och acceptera att det inte är mitt problem längre. Jag tog det som ett sign, typ "Snap out of it! capiche!" And i will do so!

Take care now! By by then!

Kommentarer
Postat av: Jennie

bra stina.. jag måste ju ha nått att roa mig så det är bra att du skriver.. tecknet kom nog defintivt från mohammed eller allá, dom muslimska gudarna är väldigt aggresiva av sig

2006-11-30 @ 22:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback