Damn, damn, dubble damn!

Jag vet, jag vet, jag har varit lite dålig på att blogga.. men det händer inget spännande i mitt liv så det känns bara mer tragiskt att skriva om mitt händelselösa liv än att inte göra det. Men lite uppdatering måste jag kanske ge dem som troget läser min intressanta blogg. As if!

Som jag redan skrivit var fredagkvällen succsé, Freaking Awesome.
Sen har jag jobbat lite i påsk, schysst OB när det är storhelg. Så det var lite trevligt ändå.

Idag firade vi lillebror som fylde 17 för ett på veckor sedan. Mammas oxfile, Halleluja momet! Jag och Frida köpte tuschpennor delux i födelsedagspresent á 300:- till hans grafitti målande.

Sen blev en fika med Tjejorna på Ainas (för ovanlighetens skull).
Sen drog jag vidare till Mad och såg film och rotade igenom hela hennes garderob!
Så nu har jag en outfif till på lördag då vi ska ha ännu en
Madde-Stina-Fucking-Fabuoluse-Lördag-Kväll!
Det låter väl trevligt, Good Lord, jag kan inte vänta.

Nu börjar jag iaf vara tookless på att vara singel, en efter en ramlar dom i fällan min flickor. T.o.m Jennie som alltid varit min vapendragare har nu hittat en drömprins och snart är jag ensam singel, gud så kul att alla utom jag snart är PMF! (ParFolksMongon)
Fast egentligen är jag nog bara avensjuk ;-) (Anvensjuk, jag är så avensju-uk..)

93 dagar kvar.. sen jävlar smäller det!

Nu ska jag läsa Eragon tvåan så.. Godnatt Världen

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu tar vi händelserna lite i förväg.. min så kallade drömprins har jag träffat en gång. Jag kommer kanske avsky han efter veckan i åre. som jag förövrigt har ångest över. har inte tillräckligt med kosing.

Postat av: Mad

du.. jag tror inte vi kan ha en fucking faboulose utgång, för jag kan inte gå bejb :( ringer ikväll

2007-04-10 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback