damn, im so drunk..

Fest hos johanna i kväll... Hon fyller ju 21 i dag så vad gör man inte?
Kanonfest! Med syster, Mailn, Johanna, PA å Jennie. Balzac för hela slanten!

Har skrivit ett par ord på handen de verkar som det står; jack jason och Jason mrass... men jag vet inte (Malin, rätta mig)

Efterfest hos Danne! kanonWhisky för hela slanten.. tre diskar, två drinkar, ett paket bacon, och lite pyttipanna senare så är jag hemma med Sevvan, kanon kväll.
Fan vad glad jag är att Frida följde med ut, hon är min bästa vän! I LöööV U, Fif!

Nighti Nighti

(ursäkta stavfel, full som ett egg!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jack Johnsson och Jason Mraz vännen min :D
Stina is tha shit på dansgolvet :P

2007-04-07 @ 11:28:43
Postat av: Anonym

Vi hade ju as roligt. Trots alla idioter som var ute.

2007-04-07 @ 18:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback