Hell Spells..

Lördagen var Fucking Great! Jag och Madde hade förfest hos mig sen vid 23 drog vi till Frida där Jocke hade födelsedagsfest, massor med kul!

Har klämt in 18 timmars jobb i helgen så det känns ju bra att man fått nått vettigt gjort. Nio timmar på lödag, ut och festa och nio timma på söndag, bakis. Men det gick ju bra ändå.


Jag har några nya favvisar:
Olw cheez cruncherz, mina nya klacklösa stövlar, uttrycket howdy doodie,
Pink ala Stina - min drink, goodlocking
Garrett Hedlund, Madde! - I can kick my self in the head för att jag känt hennes syster i sex år men inte föränn nyligen upptäckt att hon är precis lika Fabuoluse som Jennie!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud, är det 6 år vi känt varandra. Det gör dig till den person (-minus familjen) jag känt längst i hela mitt liv. Pretty impressive

2007-04-02 @ 20:24:12
Postat av: Madde

va? menar du att hon är lika Fabuoluse som jag? Don´t think so... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback