Hello Världen!

Fredag kvällen är över, fan vad nice, jag fick träffa Jen's Drömprins när vi tog en sväng om på Ollels med Frida och Jocke (PFM) enligt mig var han hot as hell!! Magnus allså.. om det nu var det ha hette =P

Lite singstar hos Jen innen vi drog ut. Jag vann en gång av tio (typ).
I hate her.. Jen är bättre än mig på SingStar och de blir jag galen på. men men.. vad gör man..

Det blev Nova i kväll för statt var stängt och det var +35 på balzac å jag å Jen rocka på nova. förutom när hon dansa men Fredrik. (kände mig lite utanför)

Men jag hittade mig en Lance, söt, snygg osv. riktigt nice. Svarta boken nästa! Men nu är jag hemma efter en inte så trevlig promenad hem (jag var ensam och mörkrädd)

Jobb i morgon, börjar kl. 10. Sen ska jag ut men Mad, hoppas det blir så Fucking Fabuoluse som jag förestält mig.

Nu ska jag få några timmars sömn innan jobbet i morgon.

God natt världen.

(ursäkta stavfel, är fortfarande full)

Kommentarer
Postat av: Jen

Nooo.. vilken hemsk människa jag är, inte dissade jag dig för Fredrik. Shame on me.

btw så måste han skrivas in som Leif i svarta boken.. haha

Postat av: Anna

Ja kul me en blogg. Kanske kommer orka uppdatera den också med lite tur =) lät som en trevlig kväll de där... och inga stavlfel vad jag såg ;) få se när jag drar till skellefte igen. är ju singel så jag måste ju joina dig i singelgänget haha

2007-04-25 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback