Lördag kväll!

Det blev en om inte annat en annorluna kväll!
Förfest hos Frida och Jocke, Där jag blev behandlad som en prinsessa. Eller vad man ska kalla det! (Köpte ciggar åt jocke och han älskade mig, bjöd på mintshots å grejer) Sen hade vi en vild dikution om dittan och dattan!

Blev ingen utgång dock, när vi tittade på klockan var det typ 01.00 så jag fixa skjuts till stan och drog en McD med Johanna H, Ellie  och Nicke (Och tjocktröjan) Sen tog jag en Salimtaxi hem och hamna här. Efter att samtal med lillebror är det nog sängen som gäller.. om min katt låter mig sova där (det är ju en annan femma!)

Trevlig kväll iaf! (dock utan utgång!) Jag fick höra Amiris sida av historien, Vet inte riktigt vad jag ska tro, Bhelle!
Har sagt åt mig själv att inte hamna i mitten!


(Fan det går inte att ställa av den kursiv texten, helt seriöst, det är nått fuckat med bloggen!!)

Kommentarer
Postat av: Jen

Hur fantasilösa smeknamn har vi inte på folk.

2007-04-29 @ 10:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback