Sexy, Naughty, Bitchy Me

Nu har jag varit en dålig bloggare igen.. *smälla på fingrarna*
Lördagen blev ju ingen Madde-Stina-Fucking-Fabuoluse-Lördag-Kväll. Drog med mig Linda till Kåffy in där vi satt ute och fikade, drack kaffe och rökte hela kvällen, en ganska nice kväll ändå. Riktigt trevlig faktiskt!

Har varit ledig hela veckan så jag har inte gjort nästan någonting. Mina dustbuddys har förökat sig igen, damn they kan hump! Har varit damsugningsdax i ca tre veckor.. men what the hell, orka. Har lagt ner lite tid på att förfina mina manga skills. Var ducktig och tvättade faktiskt i natt, från kl 00.00 till 07.00 i morse. Trevligt med lite rena underkläder =D. Fick 2,5 timmars sömn mellan 11.00 till 13.30 innan Jennie fick mig ur sängen och tvingade ner mig på stan (Good Job, Jen!) Vi hade riktigt trevligt. Jag storshoppade en dusch-skrubb-boll åt mig och en bad mössa med hjärtan på åt Jen, hon var toksöt i den.

Sen drog vi hem till min skitiga lägenhet och klippte lugg på Jennie, som fick nått infall efter att hon sett Josses toksnygga lugg-frisyr. Hon blev kanon snygg! Fast Jennie är ju alltid det ändå, med eller utan lugg! Kvällen fortsatte till Josse med godis, chirre, ostbågar och pepsi och Top Model.
En kväll med ett stort Jej! *vågen*

Freaking Awesome fest blire på fredag med Jennie och
Fucking Fabuoluse fest med Mad på lördag! I LIKE!!

Har laddat hem typ tusen avsnitt av min favoritserie när jag var liten, kick as Sailor Moon!! Har nu bara 150 avsnitt kvar av 200. Kan inte få theam sången ur skallen! Sailor Moon min vän, ödet är dålt, går ej att se, vad som väntar dig... *sjunger*

Nu ska jag läsa ut Eragon tvåan innan jag ska sova.

Bara 85 dagar kvar nu! Jej!

God natt värlen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Till vad då? 85 dagar?

2007-04-19 @ 08:03:46
Postat av: Lisa

mwaaaa tvingar du mig att kolla sailor moon så kommer jag då INT! :P

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback