Unbelievable, Incredibley lovely evening.

Faaan.. fylleinlägg..

Kl är nu tre och jag hemma (äntligen). Är full som ett egg. Men jag  vet att jag mår bättre i morgon om jag håller mig vaken ett tag till.. (live it and learn it)

Förbannat trevlig kväll.. Madde drog med mig på fest med sina polare.. vi var hos en jävligt trevlig Lissett (eller hur det stavs) och hennes kille.. trodde inte att jag skulle ha så trevligt som jag faktiskt hade.. så jag är nöjd som stryk!

Faan.. enligt Frida (syster) så är jag förlite mörkrädd för mitt eget bästa. Två tredejedelar av min väg hem (som jag alltid går efter krogen) är industriområde (uppe vid travet ni vet) så om nån skulle känna för att styckmörda mig så skulle det vara fritt fram.. faaan ingen bra deal för mig så att säga.. men what the hell, lite frisk luft innan man kryper i säng gör ju bara susen. Inte för att jag är nykter nu efter min prommis.. men lite bättre känns det =D

Vi var på Balzac i kväll, massa fina människor ute träffa SandaD och BhellaMedBH, Hanna Li, Morre, Oskar, Jonny, Johan (Oslo-salsa-Johan), Linea-Annie-Mika-Linnéa gänget, Joel (dastra-efterfest-pyttipanna och bacon Joel). Fii fan vad kul jag hade i kväll. men igen efterfest blev det.. i.o.m att jag är ledig i morgon (skräll) så hade jag hoppats på de men näe.. icke då!! Nu ska jag decka och ligga i koma till minst kl 14.00 i morgon.. (de går ju alltid att försöka ringa mig. Men jennie,  jag lovar inte att jag svarar.)

Godnatt världen

(Ursäkta eventuella stavfel, som sagt, jag är full som ett egg)

Kommentarer
Postat av: Jen

Du svarade ju visst juu!!

Postat av: Frida (systern)

Hallelåja!
Varför du inte har nån bild på min bejbi? Han är utanför :(

2007-04-25 @ 22:49:08
Postat av: Anonym

Hallelåja igen!

Jag älskar dig! (men bejbin gör det inte- förrän du har en bild på han)

Doooooood natt!!!

2007-04-25 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback