Walk through the fire!

Godkväll värlen!

Nu sitter jag och väntar på att färgen ska torka på Johannas Manga så jag kan fortsätta. Gud så roligt det är att jag har hittat nått som jag tycker är roligt att göra och som jag inte stinker på. Är faktiskt riktigt duktig på att rita manga, utan att skryta alltså. Nu känns det iaf skönt att säga att det är vår, det vet jag att det är det stinker ruttet gräs och upptinad hundskit - mmm. Men det är inte vinter och jag slipper frysa (för det gör jag tametusiken alltid annars

I morgon fyller Johanna hela 21 år, det ska vi fira på lördag. Jejj! Men i morgon då blire kalasroligt, det är fest hos Karin W och jag och Frida (syster Frida, jag har så många Frida) ska dit. Har försökt peppe Malin på att hon ska följa med också. (Hoppas, hoppas) Det är ju faktiskt ganska roligt att festa med lite andra människor som omväxling. - Ta inte illa upp, tjejer, I LööV att festa med er. Men nya ansikten piggar ju upp i bland. Jag är iaf aspepp på i morgon för Frida ska dricka och hon blir galen (galnare än vanligt) när hon blir lite onykter. Sist hon var det då jag var med så stal hon halva min vinare på väg hem från Ume och jag har fasiken aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, eller jo, Frida får mig alltid att skratta, men då var hon så förbannat rolig.

Både Frida och Linus är hemma över påsk och det är alltid lika roligt att spendera lite quality time med mina sibling, oh yes! Sen så blire ju lite kalas hemma, lillebror har ju fyllt år och det måste ju firas

   
 Det där ska vara en clown. (det var det mest kalasiga jag hittade)


Sen måste jag ju bara tillägga, JAG ÄR KÄR!
Madde, visst är han Wunderbar min "kille"?

Adjöken

Kommentarer
Postat av: Anonym

va!!.. vem är du kär i, och varför har inte jag fått veta det.

2007-04-06 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback