De ska va regge på somar'n..

...och massvis med sol. Dricka hemsweehn å cola i en uppblåsbar fåtölj. Jajje.. Det var det vi gjorde i kväll.. haha.. Jag var hos Sandra men Rebecka och dom hade nån jävla flaska med henbränt och cola utan colsyra.. smaka apa.. men bara för sakens skull var man ju tvungen att dricka några klunkar för hon hade en uppblåsbar fåtölj som såg ut som en fotboll.

Var rent jävla desperat på att gå ut i kväll... (nu är det i och för sig imorgon) men onsdag kväll.. jag vet helt jävla desperat att gå ut onsdag kväll.. (nu blev det rätt) Jag jobbar nämligen heeela satans helgen så jag var bara tvungen att gå ut i kväll..(åter onsdag kväll) ringde runt till alla... messade hela min telefonbok.. och så visade det sig att Rebecka och Sandra skulle ut i kväll jag ba: Wieee!! Så jag drog till Sandra och drack hemsweehn och cola.. och givetvis mitt vin också.  sen drog vi iaf på statt.. massa roligt  =D spelade bort 140 spänn på BJ. Dock var bara 40 mina och resterande 100 kronor nån kille som jag satt brevid.. men men. Jag hade en satans trevlig kväll.. det snackades om efterfest men både R och S drog iväg fort som fan.. jag gissar att dom fick napp.. jag hamnde på Max med Per Sjölin och han envisades med att snacka nått jävla påhittat språk som jag inte förstog så jag prata rövarspråket och han sitt idotspråk.. och ingen utav oss förstod vad den andra sa.. haha.. flum som satan.. när vi sedan efter många om och men och en tur förbi hotellet för att köpa mer ciggar så cyklade i iaf hem.. så jävla klart att det skulle börja regna då.. jaa då. Blöt som ett as kom jag hem och bestämde mig för att jag inte ville sova riktigt än.. så fram med städsakerna och börja städa.. bestämde mig för att ,aah det är nog dax att tvätta.. så jag har varit riktigt jävla duktig och nu väntar jag bara på att min tvätt ska torka så jag får gå och sova någon gång..

shit, vilket jävla ovärt inlägg.. men jag är ju som alla säkert vet inte såå jäva värd.. snackar mest crap hela tiden.
Dax att gå till tvättstugan!!

Veckans filmer: 136 bleach avsnitt. -började om från början-

Kommentarer
Postat av: s.

Har du fått bort My Little Ponylukten?? eller sitter den där forever..? =)

2007-08-16 @ 11:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback