Fredag Fest!!

Kvällen började med middag mos mor och far.. lax.. mumma. sedan bar det av till Hamn för att återförenas med Bhella. King kväll hos henne.. Nena kom och vi drog till någon kompis till henne.. sedan bar det av till ballen. där var det dött med folk men det hindrqade inte mig från att spela bort en mass pengar av Jen på BJ. fuck.. jag som e så jävla pank. Fixade mig två storebröde i kväll oxå. Amiri och Viktor.. haha.. king kväll på ballen som sagt. Kl 3 ringde Sebbe och jag ended up her.. shit.. har inte sovit en blund i natt.. sov två timmar före jag for till mamma och pappa i går. Natten innan sov jag ingenting.. och nu väntar ett 25 timmars pass på jobbet. undra hur många koppar kaffe som går åt i kväll.. jag gissar på ett par tre kannor.. shit.. jag hoppas på bakispizza nu snart om jag kan övertala Sebbe.. fuck fuck fuck.. UE SU REE.. jag lär va död innan jobbet börjar.. (dagen-efter-fylle-satan-i-min-låda-inlägg)

ursäkta stvafelen.. sebbe har tangentbodet i sängen..

Kommentarer
Postat av: JenJen

FAR DÄRIFRÅN!!!!!..Please

2007-08-11 @ 12:12:32
Postat av: Jen

Nu har jag äntligen beställt löshårs helvetet, nu får vi bara hoppas att jag inte blir lurad och inte får nått hår överhuvudtaget.. Jobbar du mycket i veckan, eller har du tid att sätta dit det så jag får känna mig lite beatiful?

2007-08-13 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback