Jadu...

Nu är sommaren officiellt över. Såg den första björken med gula löv i dag när jag , Linda och lilla Aline var ut och promeanerade.. det var även frost på bilarna när jag gick hem i kväll.. Och jag som länktade såå efter sommaren i år.. känns knappt som att vi haft någon sommar..  jävla skit-sommar har det varit med andra ord.

Jag vet jag vet, jag har varrit förjävligt dålig på att blogga.. men jag har inte riktigt haft någon blogg gnista.. mitt liv har i stortsett varit ganska jävla tråkit, jag har inte äns haft något att riktigt beklaga mig över heller, det brukar ju annars vara min favoritsysselsättning, efter att svära då såklart. Mamma säger att jag svär som en borstbindare.. vad nu det egentligen är? någon som vet?!?!
Sen så känns det inte riktigt som att jag kan vädra mina kännslor här som jag gjorde förut.. tydligen allt för minga som faktiskt läser min lilla blogg för att jag ska kunna skriva precis vad jag vill.. om vem jag vill.. vet att jag satt Jen i en besvärlig situation pga mina fyndiga komentarer.. not good!

Är överhuvudtaget ganska less på mitt liv som de är.. samma sak varje dag.. jag har inte äns nog med fantasi för att laga mat.. käkar mackor dagarna i enda, börjar bli lite less på det också faktiskt.. även om mamma var en ängel och pejade mitt käk nu innan löning för jag var ganska pank.. jag har faktiskt lite variatiner till pålägg. Har både ost, skinka, kaviar och skinkost hemma nu.. rena mackparadiset.. har dock inte orkat koka några ägg till kaviaren.. så den är fortfarande oöppnad.. mmm mackor!

Tror faktiskt jag ska take u up on that proposal, Jen. Att flytta utomlands ett par månade efter jul. Det lät inte som en så tokig ide i mina öron just nu. Måste ju bara hyra ut kissekatten då och det kanske inte är det lättaste. Någon som känner sig manad?? Ååh, hur ska jag kunna leva utan Sevan i flera månader.. not good!

Och just det, en sak till. Måsta skicka ett tack till Nils, allt tjatande om CM.. (eller FM?) i två år finaly payed off. Haha.. trodde aldrig jag skulle få någon nytta av all den crap jag faktiskt tog in när han snackade om sitt förbannat tråkiga spel. Synd bara att alla söta killar verkar vara beroende av detta, ursäkta uttrycket men, värdelösa spel. Jaja. Tack iaf.

Å, en sak till. Jag har klippt lugg. Igen.

Jäjä, Fuck off.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mm, du svär ganska mycket, och din stavning är om möjligt ännu sämre än min. Och sommaren är inte alls slut!"!!!!

Postat av: Signe

Så det kan alltså komma till användning allt detta snack om FM? Är det värt att lyssna i det långa loppet? Jag ser ljuset i tunneln.. eller??
=)

2007-09-02 @ 23:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback