karlar..

..antingen upptagna eller fulla med skit.. ja.. världens dåligaste skämt. Men vad satan, det stämmer ju.. är så jävla less på alla dessa karlar. Hittar man en söt en, då är han givetvis upptagen, även om han inte talar om det. eEler så är han ett svin.. oftast både och. Och vill man vara någons vän då får man ett "försvinn" till svar. Fine, från och med nu så han iag inte tänkt bry mig..

Och alla säger att tjejer är mycket mer komplicerade än killar.. inte enligt min erfarenhet. Enligt mina beräknigar är tjejer kanske oshysstare, snackar mer skit osv. Men visst fan är dom mycket lättare att läsa av.. every time.

okey nog om karlar..(inte för att man för allt i världen kan får nog av dem ändå)

Jag hade fest här hemma i kväll.. lånade ut Sevvan till Jocker och Linda (grannar) där trivdes hon inte. För sen senaste gången hon bode där har det tillkommit en liten bäbis.. något som Sevvan aldrig sett förut.. morrade och grejer.. Bad kisse...

Iaf. kom Karin med Lance, Bea, Jen, Adam och några av hans polare.. som ended up hånglande i min soffa som ett annat fjortispartay.. men jag var full som ett egg så inte brydde jag mig. åkte iaf på Balzac och festa loss där.. shit vad full jag var och nya förbannat osköna skor hade jag oxå.. var som säker på att jag pulat ner ett par extra skor i väskan.. men som fanns ingenstans att finna när jag trodde jag skulle dö! Efter krogen som innehöll lite vinnst på BJ, lite hångel med Karin och mycket danns hittade jag Sandra och nån kille utanför McD.. det visade sig att hon ville bli av med pojken i fråga.. så vi löpte ifrån han.. (helt mitt påhitt att lämna honom och dra) sen fick jag åka Jänkare hem till mig och nu sitter jag här.. förbannad på karlar.. karlar i allmenhet. Trevlig kväll för övrig dock.. woppade i singstar.. Bara MysAnton som faktiskt slog mig p åhela kvällen. Nu ska jag sova för jag har inte sovit på 46 timmar.. I know I'm insane.

Fuck Off

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men dom går ju inte att leva utan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback