Right now!

Jajje.. kl är 02:43 och jag är fortfarnade full som ett egg.. ringde just Nils och bad om ursäk för att jag är ett fylleAS. Lär ringa han i morgon och be om ursäkt för att jag ringde och väckte han för att be om ursäkt för att jag är ett fylleAS!! Shit! nu fyller jag mitt badkar.. ska ta mig ett lååångt bad (hoppas jag inte dunknar) fuck.. förfest hos mig i kväll.. och nu är jag som bekant full som ett satans jävla AS! fuck off.. alla utom Ma..

30 min senare..

Shit.. mitt badvatten blev typ orange av min nya hårfärg.. som (btw) ingen la mäke till i kväll.. nä men helt seriöst. JoH städade min lägenhet så den var skinande ren och sen så blev det fest för hela slanten.. syster, JoH, Ma, Frida och Lillebro var här.. balzac var uselt i kväll...  Låg 100% plus på BJ sen loosa jag ALLT! shit! träffa Bea och Nils på McD och gjorde bort mig så mycket att det räcker i 10 år.. fine.. jag ska inte snacka med nån av dom på tio år.. or not... va fan.. jag bjöd ju Fredrick på fest hos mig för typ jätte länge sen.. (typ igår) och vad fick jag..? En fet jävla diss.. näe.. what the hell.. jag-är-full-som-ett-egg-inägg räknas inte riktigt va? helvete heller.. satans-jävla-kuk-skeå(åmål). byby

Jä, jä. Fuck off. (jag kan iaf stava till fuck, det är alltid nått)

Kommentarer
Postat av: Malin

WHatt?? varför la jag inte märke till det?? crazy den måste vara lik den du hade innan va?
Schtinkie du var inte alls så farlig..

2007-08-05 @ 11:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback