Drunk-drunki-drunk-drunk!

Shit, aa, jag e skitfull, ändå var våran Ma-fest utan Ma, KING!
Jag hann med mycket i kväll.
Dissa ett par killar, ge ut mitt nummer och
träffa världens sötaste tjej. Om jag ändå blir kvar i skeå när
Jen lämnar mig för Oslo så har jag ju iaf Maria.
Känns ju trevlig iaf.
Min kväll är ganska oidentifierbar..
blev full, spela nåe BJ, träffa Maria, Dissa Soda,
Tog Svart taxi hem å nu sitter jag här,
 full som ett ägg utan att veta vad jag ska göra av min fullighet!
Borde kanske sova. Kanske bäst ändå.
Var bara inte så överförtjust över att vara bakis i morgon.
Jen, ring mig så fort du läser det här!
Jag behöver väckas, tror jag!

Slänger in några bilder på  min fantasi pojkvän
 bara för att vi alla behöver lite ögongodis.
Garett Hedlund

     

He's to die fore, right!
I love him!
I realy DO love him!
He is the hottest thing i have ever seen!!

Jäjä Fuck off!


Kommentarer
Postat av: mad

För att fylla i vissa luckor som du verkar ha :P du tg inte taxi hem, du gick å jag pratade i telefon med dej hela väge :P

Postat av: S

I fredags ja, men lördag tog jag taxi hem.

2007-12-16 @ 15:39:54
URL: http://www.finastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback