Fuck!

I know Jen hates me.
I'm a bad friend i fyllan, I know!

Mad komme iaf hem i kväll. She made me cry! BIG TIME!!
No one makes my cry!! Utom Mad!
Full som fan!!!
Satan, uppenbarligen svär jag för mycket, enligt Anna.
Hon är fan smart,
kanske borde lyssna på henne...
Kanske borde sluta svära..
Eller sluta hocka up med folk som får mig att svär efter en bra utekväll.
 Det kan ju inte vara bra.
Svårt val. Svära, det är fan jag.
 Ingen kan säga nått annat. Vem fan annars ska jag vaa!
Anna sätter grillar i huvudet på mig! Fuck Anna. In The Good Way!

I'm way to drunk 2 do this. 

Anna har aldrig gillat när jag svär, men va fan, jag svär.
Satan är min vän!
(det här är kanske mitt värsta fylle-inlägg någonsin)

jäjä, fuck off!!

(jag kommer aldrig sluta svära)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback