Haha två inlägg på en kväll...

Måste nog vara rekord.

Jag som är så dålig på att blogga.
Läste en gammal kommentar från
Jen där hon utmande mig att vara
lika duktig som henne och skriva 58 inlägg på en dag.
Vet inte om det är sant att hon har gjort det. Men jag vet att jag iaf har
läst 16 inlägg på en och samma dag på hennes blogg. Bara det är ju en bedrift.

Men att skriva två stycken inlägg på en kväll är jävlar i min låda inte dåligt
för att vara jag. Jag är ju så jävla dålig på att blogga.
Och jag kan tänka mig att mina inlägg inte är så intressanta,
för jag är så jävla tråkig i allmenhet.

Men nu när mina beloved best friends (Jen och Bea
ska överge mig och flytta till Norge.
(Är dom sena eller vad? Been there, done that!)
Så lär dom vilja ha dagliga uppdateringar om mitt tråkiga liv.
(Hoppas jag iaf.)
Så det är lika bra att sätta i gång och skriva massor med inlägg.
Kan kanske komma ikapp Jen om jag är riktigt duktig.

Jaja. Nu är jag full och kräks ord.
Händer ofta vid den här tiden på fredagar/lördagar.

åh, jag nästan glömde, Bea är sooo Wonderful!!
Hon rinde mig efter krogen och frågade om jag ville ha skjuts hem.
Utan att jag äns rinde och frågade.
She's the best!!!

Jäjä, Fuck Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback