I morgon smäller det..

Bokstavligt talat!
Tomorrow's New Years eve.

Så, what went down in the last year?
Kanske inte precis så mycket som jag skulle ha velat.
Fortfarande singel, fortfarande arbetslös.
Men jag har hunnit med massor med SingStar och massor med fester.
Jag har gråtit när Madde lämnat mig och jag har gråtit när hon kom tillbaka.
Jag och Bea har varit i Oslo och spenderat pengar.
Jag har sett mina vänner flytta ihop med sina pojkväner eller köpt hus med dem.
Jag har till och med sett dem få barn.
Jag har träffat nya vänner och jag har slutat träffa endel gamla vänner.
Jag har inte levt ett nyttigare liv och jag har inte slutat röka


One more year's come and gone.

And nothing's changes at all


Jäjä Fuck Off!  


Kommentarer
Postat av: Mad

Och jag kommer gråta igen då jag lämnar dig om drygt en vecka.. love u bejb!

Postat av: Jen

och inte ett skit om mig.. dit as:)

2007-12-31 @ 01:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback