I'ts finaly over!

Satt hela natten med min svenska B, gjorde tre muntliga redovisnagar som jag fick VG på.
Fick också ett shysst VG i hela kursen. Nu är fanskapet änligen over!

Traskade runt på stan efter skolan för att göra lite julklapps hunting å pappas vägnar.
Trött som ett as (för att jag var vaken och pluggade hela natten) ska jag precis till att bege mig hemåt när Bea ringer och vill möta mig på stan innan hon åker till s-vall.
Visst, en timma till kan jag ju hålla mig vaken.
När Bea åkt är jag så trött att jag inte orkar hem så jag ställer mig och väntar på bussen.
Vem ringer då om inte Jen. "Gå på stan med mig i stället!" Visst så svårövertalad var jag inte.
Och vad som skulle bli en timma på stan belv plötsligt fem innan jag, helt utmattad vid det här laget, sätter mig på bussen.

Träffade Pär på bussen så vi följdes åt hem, ganska naturligt eftersom han bor mittemot mina föräldrar, dit jag var på väg för att redovisa min julklapps hunt för pappa.
Då tvingade jag äntligen på honom boken jag försökt få honom att läsa i ett halvårs tid för jag hade den hemma hos MaPa.

Ingen hemma förutom Limpan så jag ställer mig och lagar mat som en duktig dotter.
Och det var riktigt uppskattat av mor och far. Kul :)

Sen var min mamma snäll och betalade min mat på coop
för hon tyckte att jag varit så duktig med svenskan.
I love my Mom.
När jag äntligen steg innanför dörren hemma hos mig var klockan kanske 20.30 och då var jag så trött att jag packade in min micropaj i skafferiet och mitt potatismos i frysen
Very Clever!
Hamnade framför några Angel avsnitt med min Cola Zero (yumi)
och nu rammlar mina ögonlock snart i hop av sig själv.

Tänkte bara att jag skulle skriva några ord för det dröjer nog ett tag till jag gör det igen. Har gjort en Stina-favorit-i-repris och spillt väldigt sockrig dricka över tangetbordet
(denna gång var det smultron cider) och mina tangenter är stickyer then ever!
Speciellt A, S och spaceknappen. Dom kanske mest använda knapparna. Bummer.
Slamrar rätt hårt på tangetbordet just nu.

Okey, ganska lame inlägg. Det jag egentligen hade tänkt skriva vara att min SillyGirl,
aka Mad, anlännder på falmark på fredag och då ska jag äntligen få kramas på henne igen. Yeii!

♥ My Fucking Fabuoluse Mad! ♥
image148
I Have missed U like crazy!

Jäjä, fuck the hell off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback