Jul-Bak!

God morgon världen! Eller ska jag kanske säga god eftermiddag världen!

Det blev sent i går så jag tog mig en reäl sovmorgon som var mycket välförtjänad
eftersom jag var duktig och städade hela lägenheten i går,
det tog större delen av dagen. Men nu är det fint, förutom att jag måste diska lite bara.
Det kommer bli en fattig jul för min del. Jag har inte många
100-lappar kvar och jag har inte köpt någon julklapp. Uuuah! Inte bra.

I  dag ska jag och mamma julbaka. Lussebullar och pepparkakor.
Det är alltid lika kul att äta deg, fast man får ont i magen sen.
Men får man inte jul-deg-ont-i-magen så är det inte riktigt tradition.
Eller hur?

Tänkte jag skulle slänga upp några bilder från i lördags.
Det är tur att man är så bra fotograf på fyllan.

  
Inte riktigt award-winning-pictures.

Här kommer några innan alkoholen kickade in riktigt såå mycket
   

Nu ska jag se Jericho.
Jäjä Fuck Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback