Ma och Mad

Yiihoo!
Snart kommer mina beloved girlfriends hem!
Ma får jag träffa redan i helgen. Då ska vi ha Malin fest.
Mad dyker upp antingen precis före jul eller precis efter jul.
Då ska vi ha Fucking-Fabuoluse-Jul fest!
Ååh det kommer att bli så roligt att se deras söta små nunor igen.
Mad Har jag inte sett sen jag släppte av hemme på flyglattsen i maj.
Och Ma har jag inte sett sen Juli tror jag, då hon lämnade mig och flyttade till Lule.

Nu ska vi bara styra upp nyårs så blir allt perfekt.
I love U girls. Kom hem snart, jag saknar er.

Jäjä Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: Mad

Saknar dej också vännen! Alldeles för mycket!

Postat av: Lisa

sen styr vi upp nåt raffigt när jag dyker upp i februari typ? :D

2007-12-12 @ 21:44:20
URL: http://dolcevita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback