Plugg och goda nyheter

Jaha, nu sitter jag här igen, mitt i natten och gör ingenting alls.
Borde plugga, men det är ju så förbannat tråkigt.
Har spenderat min lucia med att tänka:
"Bara det här tv programmet, sen ska jag plugga"
Den taktiken har inte funkat så bra.
Nåja, slutklagat.

Här kommer lite goda nyheter.
Hade glömt bort hur snygg jag var i rött hår.
(har färgat det rött och mina ljusa slingor blev jätteröda)
Det var ju trevligt.
Klickade runt på IMDB och upptäckte till min stora lycka att det
kommer ett par uppföljare till ett par filmer jag älskar.
Först har vi då The Chronicles of Narnia: Prince Caspian,
som förövrigt är min favvo bok i serien,
kommer ut om precis 200 dager, närmare bestämt 2 juli.
Och så har vi National Treasure: Book of Secrets
Som verkar superbra. Kommer redan den 11 januari.Yeeii!

Kolla vilken hunk han är, Prins Caspian, aka Ben Barnes.

image142

I think im in love.

Jäjä Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: Mad

Inget fel på dom ögonen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback