The fanatsy

Julen må kanse vara över. Men mitt festhumör går aldrig över.
I kväll var jag med Mad som var trött som ett as och jag tror jag var en dålig vän,
fast hon sa att jag inte var det.
Jag envisades med att gå ut och fick äntligen tag på FS,
typ världshistoriens sötaste sak.
Och hon ville gå ut med mig!! Yeii
Vi gick på ballen fast det var 18 och om jag får
säga det själv så hade vi ganska jävla roligt.
Jag hade då det iaf.
Jen, drick inte upp min kvarting jäger som står hos dig,
den är min till på nyårs, jag ville bara inte ta med mig den på krogen
(råkade följa med mih hemifrån, i väskan)

Jag hade faktiskt ett städ il, men i brist på fungerande lampor gav
jag upp och sket i det hela, man kan ju inte städa i totalt jävla mörker
För det enda stället där jag fungerade taklampor för tillfället är hallen och datarummet.

Do You live? Do You die? Do You bleed,
for the fanatsy?

Jäjä, fuck off!

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag har suget kollat på den hela morgonen och den på mig. Den vill bo i min kropp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback