Crapbag!


En till natt utan sömn.. inte bra.. men jag lär ju sova i natt iaf, hoppas jag.
Det bär av till Umeå i kväll och hälsa på SysterYster -I Like.
Det kommer att bli jätterolig särskilt för att jag får en haircut på köpet. -I Like.

En trevlig dag på stan med flickorna och lite shopping. Men som vanligt did I end up med prylar till alla andra och inget till mig själv. Det blev en (alldelens försenad) födelsedags pressent  till Bea (kan inte skriva vad, för hon brukar snoka runt på min blogg) och en tröja till Frida som jag inte har en aning om hon kommer att gilla eller inte, har ingen koll på hennes stil längre.

I'm so excited, I just can't hide it!

Jag ska göra hårförlängning. Jag och Linda ska beställa hår sen ska jag göra på henne och sen på mig själv. Har lovat henne att göra det gratis för det är premiärgången, men sen (om jag har talang för det) kan jag göra det på dig för en nett summa och du är sugen  =)

I går fick jag värsta nostalgi chocken!
Jag och Linda såg på GI Jane och så började vi prata om Saving Privare Ryan och då slog det mig ju att det var ju till den filmen jag och Jonas Z kysstes första gången. Gud ändå, jag har inte tänkt på Jonas på år och daaar.. Jävlar vad vi hade roligt tillsammans. Vi var aldrig ihop och vi var aldrig kära men vi hade en väldig speciel relation (Näe, jennie, vi var inte KK. Det var på den tiden före jag hade sex.) Men vi var bästa vänner som hånglade.
Jag saknar Jonas, eller jag saknar den tiden, Jag var så lycklig då, 15 år och inga bekymmer. Hela Morö Backe gänget var cleana. Men sen blev jag tillsammans med Per och Jonas med Malin och vi slutade som höras, vi kunde ju som inte umgås på samma sätt längre. Han bor i Umeå nu och vi har inte hörts på säkert två år.

Jaja.. det var den gamla goda tiden. Det var bättre förr..

Nu blev det tomt i huvudet, har ingen mer att rapportera.

Hasta La Vista, Baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback