Fet-tisdag!


Min baby har redan slumrat i mitt knä och jag har bara varit hemma i tre minuter. I love her!

I dag skulle jag till skolan, tvätta och se film med flickorna, inget utav det blev av. I ended up hos Linda och Jocke och åt middag, käkade semlor och såg film. Vi hann se Dejevua, prison break, scrubs, sex and the city och nationale treasure.

I morgon ska jag i alla fall jobba natt, igen, och i morgon ska jag också jobba natt. Jeii! - Not!
Men det blir nog bra, mycket lön iaf. Sen så blire ju spelkväll med flickorna i helgen. Anna kommer hem från Ume i helgen också så det blir nice att träffa henne, sist vi sågs var jag ju döööd.. dödstrött och somnade på Jennies soffa.

Inte så mycket mer att tilllägga, nu ska jag se Blood Diamond. Nighty Nighty

Kommentarer
Postat av: madde

Så det blir på fredag? Nice

2007-02-21 @ 08:09:26
Postat av: Jennie

Är tänkt att vi ska supa på fredag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback