For crying out loud!

Jag är inte duktig! Trodde jag började kl 7 i morse, så upp gick jag, kl 6. Sen kastade jag ett öga på där jag kluddat ner mina jobbtider: Tisdag 7/2 kl 07 - 11.  Humm.. vänta nu det är ju tisdag den 6/2!
-Va fan nu då! Det var ju bara att ringa till jobbet och fråga om det var tisdag eller onsdag jag skulle jobba. Och självklart så var det ju onsdag, i morgon! Och inte kunde jag ju somna om heller så jag har suttit och fillosoferat framför datorn hela morgonen! När jag skulle röka så insåg jag att det är typ 30 grader kallt fortfarande! Jag rökte faktiskt under fläkten, det gör jag aldrig annars, men det kan ju inte hjälpas!

Kommentarer
Postat av: Wennie

Gick det bra på jobbet idag?

Postat av: Frida

Japp det är en Randy kommentar! Du fattar alltid villka serier jag relaterar till =) Hur kul är inte Earl?

2007-02-07 @ 09:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback