Happy Valentines Day!

Fan, I did it again! Fumlade bort allt jag skrivit.

Det är iaf Alla hjärtans dag och jag har inte nån date eller någonting, så jag är glad att jag ska jobba så jag slipper sitta hemma och deppa, hum.. undra om inte jag och Jennie hade sagt att vi skulle hitta på nåt, vi brukar ju end up som varandras dater när alla andra vi känner är pfm (par-folks-mongon) Men nu ska jag iaf jobba så det blir inget av det (Sorry baby! Du är världen bästa date)

  
 
  
 
Jag ska iaf upp tidigt för jag och Bea ska och rida, vi ska ta en lång tur i skogen. Gud vad jag ser fram emot det, har inte ridigt på över ett år, det kommer att bli kalas kul.

Skulle köpa mina skolböcker för svenskan idag, 500 kronomr det räcker nog gott och väl. Tänkte jag. Näedå, 750 spänn skulle dom ha för literatur för EN kurs. Jag menar, oh lord! Tur att jag är så förbannat rik också! INT!
Tur att den här lönen blir bra iaf. När jag jobbet klart på söndag morgon då har jag jobbat 122 timmar på två veckor och än är inte månden över.

Nu ska jag och Baby gå och sova, eller.. jag ska iaf det, babyn sover readn på min dataskärm.
Men först en rök!

Good night Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Buhu, du svek mig biatch. Du är skyldig mig en dejt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback