Life is simple, u make choicas and u don't look back!

Måndag igen! Eller tekniskt sett är det faktiskt tisdag nu men whatever.
Blev iaf en vil helg. Jobbade fredag och lördag natt, 24 timmar, 3000 kronor. Nice!

I morgon ska jag till skolan (guuud så tråkit) Sen ska jag tvätta, får se om jag orkar. Jag brukat boka tvätt tid och sen antingen glömma eller skita i det, det är därför jag aldrig har några rena kläder.
Sen i morgon kväll blire filmkväll hos Frida, vi ska se crybaby, I love Crybaby! Jag har inte sett den på år och dar. Jag och johanna brukade se den med jämna mellanrum när vi var små men ni var det säket fem år sedan.

Helvete, jag har ont i skallen!

Har du sett Heroes? Fan vilken kung serie. Vet inte om den har börjat gå på tv än men den e iaf king!
Nu ska jag koka mig lite te, fpr det är ungefär allt jag har hemma och jag är sugen på nått.

godnatt världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback