Lördag kväll.

Kvällen började lung hos mig. Anna L och Malin kom hit och vi hade en chill förfest. Ganska lugn..

Balzac var det som gälde för kvällen, nog för att det var lång kö som fan, men jag mena.. statt 'r det det ju 22 på och där är jag för liten för att gå och nova var stängt så vi hade inte så mycket val..

I kön till balzac ringde jag Madde:
- Hej, alltså, jag har hittat den här telefonen.
- Ja. men jag kan ta hand om den, jag vet vems det är.

När jag då träffade Madde och gav tillbaka hennes telefon.

- Tack

 Hon hade inte äns märk att den var borta.
jag hade ju tänkt mig att jag skulle göra en heroisk insats och att jag skulle bli hyllad för att jag hade hittat åt hennes telefon... men näe.. hon, den drumel, märkte aldrig äns att den var borta.
Dumma Madde!!

Nils den jäveln (Jag skyller allt på han, det gör jag alltid och det brukar gå bra) han fick mig att spela bort alla marker jag hade.. inte bra.. jag som e så pank.. Nils fel iaf!!!

Och på tal om att skylla i från sig, jag kommer att ha förjävigt ont i knät OCH armbågen i morgon, Elli gav mig en kanonkram och vi gjorde en shysst vurpa. (helt och hållet hennes fel) Men ont kommer jag att ändå!

Anna har hittat år min fjärkontroll. (Det var så länge sedan jag tittade på TV att jag trodde att jag inte hade nån)
Nu skav vi säker titta på tv ett tag sen ska vi nog sova hoppas jag. (som ni kanske räknat ut ska Anna sova hos mig) =D

God natt gott folk och sov gott!

(Nice massage från Anna nu!)


Kommentarer
Postat av: madde

haha.. sorry bejb.. är dej evigt tacksam.. HAHA

2007-02-26 @ 12:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback