Lördag: Träffat Nils och annat BS!

Hej och hå!
Summa sumarum, kvällen var lyckad! Trevlig förfest men Johanna och Josse (som btw var lätt snyggast i kväll, hon hade en riktig Marilyn Monroe stil going on).

Sen drog vi på statt, hotellentern (gratis, nice), tvärr mådde Johanna inte så bra så hon och Josse avlägsnade sig efter typ en timma. Men inte gick det någon nöd på mig! Träffade Nils och vi tog en drink sen sprang jag på Lina och Elin, vilket var evighter sedan, så det var kul som fan! Vi hängde ett tag och dansade lite. Sen hittade jag ju äntligen åt Madde (som verkligen inte var lätt att hitta!) Hon var ju lite pilsk i kväll kanske! Drog upp nån gråhårig gubbe på dansgolvet! Haha, king Madde!

Sen sprang jag ju ihop med Nils igen, vi hade faktisk en trevlig pratstund, det visade sig att han hört talasom min lilla oskyldiga blogg på omväger (tur att jag inte skrivit kanske allt för pinsamma saker, or not!) Men whatever, min blogg, mitt ord! Jag lovade i alla fall att hälsa till honom på min blogg... so here it comes: HEJ NILS! *vinka*

Hej och hå.. mina sånna här klockan-gud-vet-vad-mitt-i-natten-full-som-fan-efter-krogen-inlägg brukar ju vara lagom intressanta, men men.. i'm unstopable, I'll go on and on and on and on.. osv.

Nu har till och med min katt svikt vid min sida, sov ju på jobbet i natt så hon var rätt kelig i ca 15 min sen blev hon less och gick och la sig i sängen.

Helt plötsligt, från jävlar ingen stans dök det upp en Journey låt playlisten.. vette tusiken hur den hamnat där, jag har då inte laddat hem nå Journey! Det är ju den typ av skitmusik som Nils brukade lyssna på!   (Haha) Måste vara Måns som drog hem den förra helgen, jaja nu snackar jag ju bara BS.
Jag tror inte äns jag har nått mer att tillägga förutom att vi tänkte sälja Johannas mage på blocket tidigre i kväll, men hennes bärbara dog (pga svikande batteri) innan vi han lägga ut annonsen. Men jag lovade att nämna att johannas brunbrända, guld piercade mage med rutor var till salu. Och att Josse var snygg som fan i kväll, fast det tror jag att jag redan nämt,
Var det allt? Jag tror det.
Nu ska jag läsa Harry Potter och fenixordern för ca 10 gången!

Hejdå-godnatt-sovgott-visesimorgon!

 
 Haha.. jag gillar min påskharar

Kommentarer
Postat av: Jennie

men åhh.. jag missade tydligen en rolig kväll igår.. varför?

Postat av: leine

Crazy crazy är väl allt jag har att säga om gårdagen :D

2007-02-11 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback