Good God! Människor!

Enligt statestiken har jag ett antal besökre varje dag, faktiskt. Hur nu tusan det hände för God knows, jag har sällan något att säga som stannar mellan öronen någon längre stund.
Mest svär jag och är jävlig, and that I like! Annars rabblar jag ju bara på om en massa crap som hänt under dagen. Fast nu har jag ju varit dålig, och inte skrivit på några dagar så nu ska ni får höra crap om dom senaste dagarna.

Dealer utbildningen går fine, jävligt rolig!

Har haft scrubs maraton framför datorn, damn, jag har träsmak i röven efter tio, ja tio timmar scrubs.

Funderade en sekund på att sluta röka, ska ta upp den funderingen senare, om ett litet tag.

Jag har beställt böcker från cdon och sitter nu, varje dag och väntar framför brevinkastet som ett litet barn som tror att det ska ramla ut godis genom brevinkastet. (lame liknelse, jag vet, men kl. är två och jag är trött) Jag väntar och väntar, men det kommer inget godis, jag menar brev om att jag får hämta böcker på posten. (-Sluta flumma!)

J AG  Ä R  P A N K. 1 5 0 0,  S E N  Ä R  J A G  P A N K!

Oh, and yes, I hate my self. (Just kidding)


And for crying out loud, lämna en kommentar nån gång!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ska du börja jobba som Dealer? För vilka då? :)

Postat av: Öne

haha ja, visst e de lustigt att man har en massa läsare om dagen , men inte en fucking kommentar i bloggen? haha kanske beror det på att ingen fattar hur kul det är att få kommentarer! (tycker jag iaf) hah o detta blev en flummkommentar men varsågod :) Ha det bra

2007-01-05 @ 02:08:10
URL: http://eune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback