Hem och ensam.

what the fuck!
Jag hade glömt min fyrs öppen sen kl. typ 14.00.. bara tolv timmar senare kommer jag hem från krogen och dörren står öppen (good move, Stina) all min mat är typ tinad å helvete!
Satan! jaja, Jag har ju ett avsintt av o.c att se fram emot och sen hela Eragon boken som jag inte äns börjat på.

Fan min katt ska ha mat nu också! hon blir faaan pain in the as om hon inte får sin mat i tid. Tur för henne att jag älskar henne och att jag inte kan leva utan henne.

Trevlig kväll i övrigt. Spöade Jennie (
http://wennie.blogg.se/) i "Toptal Eclips Of The Heart"  sex gånger i singstar, någon som känner sig manad att utmana mig? Trodde inte det!
Jaja.
Oh, and Yes, hate my self (just kiddind, or many not, dot know yet.)

Lämna en kommentar vettja!

Kommentarer
Postat av: Wennie

Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart... skrååålar

2007-01-06 @ 12:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback