Jackpot!


♥ ♥ ♥

I går kväll kom jag hem från Linda ochJocke kl. 2 på natten, där hade vi invigt deras espressomaskin och gjort kaffedrinkar, efter ca tre stycken var jag inte så trött längre så när jag kom hem la jag mig och läste Eragon, (som btw är helt annorlunda än filmen) jag läste sedan i 9 timmar i sträck. Så när kl var 11.00 i morse så somnade jag och sov till 17.00 då det var dax att bege sig till Black Jack kursen.

Efter att min snälla pappa hämtat mig på statt följde jag med ham hem och mamma bjöd på det sista som var kvar av den frysta julskinkan. (våran tredje)
Sen visade det sig att Frida (love her) har köpt en tröja till mig, det var väl snällt!
Så en present och julskinka hon mamma och pappa, Jackpot!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Wennie

usch vad dålig du har blivit på att blogga.. jag vil se SKÄRPNING, mer än ett inlägg i veckan... men jag älskar dig ändå..

2007-01-12 @ 07:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback