På allas läppar..

På allas läppar ligger nu bilden på Jennie med Peter Sipen från NOVA i fredags, jag kan ju inte vara sämmre och måste komentera bilden jag med. -Jennie, du har varit snyggare!
Men som jag sa till stackarn, nästa fredag kommer det att vara nya bilder på hemsidan och nån annan gör en ful jävla bild som den stackarn får skämmas över en vecka osv.

I dag har jag varit duktig, jag har städat och alla mina dustbuddys har åkt i dammsugaren, men jag tror tusan att dom förökar sig och inte nog med det, dom bajsar också! Fullt med dusbuddypoo everywhere. Kattskrället hatar dammsugaren och gömde sig under badkaret en timma!

Sen så var jag bjuden på middag hon mina beloved grannar, fläskfile och klyftpotatis, fyra koppar kaffe och en delliboll, Ugly Betty, Grays Anatomi,senaste Prison Break avsnitten (som btw inte var ospännande), Scrubs och sex and the city. En helkväll alltså!

Nu är jag ändå inte trött fast jag klev upp kl. 7! Min jävla förkylning driver mig till vansinne! pappa sa att det kanske är råttpest! (Jennie säger att det heter sorkpest men pappa säger råttpest, jag vet inte vad som är rätt!) Symtomen är iaf. exakt likadan som förkylning och hela 200 pers i västerbotten har insjuknat! Sen säger han (när jag nästan dött av chock, helt övertygad om att jag har råttpest) "fast det får man bara om man kommer i kontakt med råttbajs." Så kanske jag inte har det ändå! Men vem vet! Jag har ju fulla lägenheten med dustbuddypoo, så jag kanske har dustbuddypest. Who knows!

Adjöken adjö... (Nu måste vi fara..)

Kommentarer
Postat av: Wennie

Nu släpper vi Jennie,Siepen grejen, å jag vill ALDIRG mer höra om det. Btw så finns det både sorkpest och råttpest, råttpest är samma sak som böldpest och det får vi hoppas att du inte har.

2007-01-24 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback