Rosa Elefanter

Det var två rosa elefanter som var ute och flög,
- Du har en bulle i ögat! sa den ena till den andra.
- Va?
- Du har en bulle i ögat!
- Va?
- Du har en bulle i ögat!!
- Jag hör inte, jag har en bulle i ögat!


King, det där var min och Sofia Walbergs bästa skämt i sexan typ.
Jag hade inte hört den på åratal när Fredrik berättade den på kursen. Tänk att den fortfarande var så rolig!

Jag har suttit hos Linda till nu, kl 4 på morgonen. Vi pratar varje dag och har alltid väldigt mycket att prata om, Jag är jävligt glad att jag höll kontakten med henne, vi har ändå kännt varnada i fyra år nu. Det är klint att ha en bästa polare som bor fem meter ifrån en själv.

Och BJ provet har vi gjort i dag. Det gick bra, fast det var ju väntat, alla klarade det och nu e det bara ett test kvar sen får vi slåss om jobb platerna. Det är förbannat tråkit att det bara är tre av vi fem som faktiskt får jobben. Särskilt när man tycker så mycket om alla på kursen.

Vad har jag mer gjot i dag? Typ inget, jag är sjuk. =(
Jag ser dock fram emot fredag, Madde ska ha inflyttningfest och det blit singstar, om det inte framgått än så ääälskar  jag singstar. Jag är fortfarande obesegrad i Total Eclips Of The Heart. King!

Nu ska jag se buffy! Peace Out, yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback