SATAN

SATAN, satan, satan, satan, satan!
Fan nån stal min jacka i kväll! Jag gav min kö lapp till Madde som stod längre fram i kön,  när inte min jacka dök upp bland dom hon skickade bak så stod jag kvar... men näe... min jacka var helt jävla borta! Jag var fan tvungen att ringa farsan så han fick komma och hämta mig kl. 2.30 på natten, inte häftigt! Fan hur i hela helvetet kan men stjäla någon annans jacka när det är vinter å 10- å jävligt kallt ute, fy satan vad jag är förbannda! Att jag gick 90kr+ på Black Jack spelar ingen större roll när någon stulit min jacka för 1700 kronor!!

don´t mess whit me right now, I will kill U!

Annars då?
Ja för fan.. annars ska jag inte klaga.. inget jobb ingen kille men va fan, jag är ju inte den som i känd för att klaga *sarcasem*

Tre veckor kvar till valentines day, inte äns har jag en date. (lika bra å må dåligt över det när man lika är i gång) Fan my life sucks! och ont i skallen har jag också.
och jag är trött som ett ägg.. eller full som ett ägg.. jag vet inte hur man säger.. men kl. är över 6 på morgonen jag är nog både full och trött som ett ägg. jaja a new day tomorrow. I hope. Bye

Kommentarer
Postat av: Wennie

Vilken jävla idot gör nått sånt, men visst ersätter dom inte den om det är dom som har gett ut din jacka till nån annan?

Postat av: Sara

Helt jävla värdelöst!
Jag blev av med min väska en gång, det som sved väst var att den var från spaniel, helt ny och min lika nya skitsnygga matchande börs samt parfym var däri!
Satan så arg jag var!!
De jäkla tjuvarna borde skjutas! Ett skott i pannan så är det klart.
Men det vore kanske lindrigare att hälla en hink vatten på dem och tvinga dem springa stan runt då det är -25 grader ute..

2007-03-01 @ 00:56:32
URL: http://minvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback