Attityd Unge!

God kväll, kära läsare. Det här blir ett kort inlägg, men jag känner att jag måste göra ett. Rotade runt på min lunarstorm i kväll. (Minns inte sist jag var inne där) Men Jag hittade massa bilder jag glömt bort som legat där och pyrt i år och dar. Känner att det är nödvändig jag lägger in den här bilden för jag fucking looove it!!

Jag och Johanna var fortfarande för små för att gå på krogen (16 små år) Vi hade varit hos Bovikar'n och när Rille och gänget gick ut och förfesten var slut drog vi en sväng förbi Nils och han bjöd på Melty Hallon. Sedan med sällskap av Nils gick vi ner på MAX, lagom lulliga. Då tog hon den här bedårande bilden av mig. (visst har jag bra minne.) Haha.. jag älskar den. Den är så jag. Jag har alltid varit en uppkäftig liten skitunge i min gula mössa. Som jag btw fortfarande använder och älskar.

enjoy.

image54


Bara en endaste liten dag kvar nu!!!

Kvällens filmer: Pans laburint och Harsh Times

Jä, jä. Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: Jen

Haha.. vilka minnen. det var ungefär den attityden du hade när jag såg dig första gången sittandes på golvet i en skolsal på solvik. stora hörlurar och ett par lika stora byxor..Du utstrålade "Fuck of".. Men vilken tur att jag inte gjorde det.. Älskar dig babe

2007-07-19 @ 13:12:59
Postat av: Anonym

ganska säker på att jag tog den där bilden :D

2007-07-19 @ 17:11:38
Postat av: Stina

/\
ll... Vem? Joe?

2007-07-19 @ 20:43:35
Postat av: Mad

Hej vannen!! :D..a r allt bra med dej? har Mr, Potter kommit ut nu? jag har sett forsta filmen i helgen, ar sa stolt, sa nu har jag bara typ 4 kvar + bockerna :P.. men det tar sig.. Saknar dig massor! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback