Forth of July.

Hello världen!!

Min första punkt måste ju faktist gå till mina belovede grannar Linda och hennes sambo Jocke som faktiskt fått en bebis i dagarna. En liten flicka, Aline. OMG!! Grattis vänner.. jag kunde inte vara mer lycklig för eran skull, även om, Jocke jag vet att du ville ha en pojke. Men du är nog inte lessen.

Punkt nummero 2 går till dagen händelser. Jag startade dagen med tre ohändelserika timmar på jobbet. (ass always) Efter det blir det lite mer spännande. Jag, Jen och Ma drar till havet och solar och badar. (Årets första bad för mig.) I 6 timmar chillar vi i Bureå havsbad, vi tom. köper pizza. Malin lyckades bjuda in våra solgranne (typ 16 år) på ett parti finns-i-sjön, fast hon riktade frågan till grabbens i frågas 4 åriga kusin. Det visade sig att han (Andreas hette han, söt som stryk och kickade vårat as i finns-i-sjön) var trevlig som fan (dock var han ju grymt mycket lammkött, tom för mycket lammkött för Jen) Men som sagt, trevlig men för ung för oss. Nice förmiddag ändå babes!! Sen Förfest hos joé!

Punkt nr 3 går helt till mig själv. Ego som jag är. Men jag måste få uttrycka mig någonstans och det är ju ändå min blogg så jag tar mig friheten: OMG!! Det finns två personner i världen som har en aning om vad jag kommer att kryptiskt säga nu. (Sista 2 personerna i världen jag trodde jag skulle anförtro mig åt, men båda två visade sig vara väldigt goda vänner in need) Jag är splittrad, splittrad som fan. Det hände en sak i kväll (som jag inte ska gå in på närmare) och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Under andra omständigheter. Givetvis!! No doubt! Men som det är nu.. SPLITTRAD! Jag vet inte vad jag ska tro om någonting! (kryptiskt nog?)

Punkt nummer fyra tillägnar jag Harry Potter. Jag är sååå besviken. Ni som hänvist följt min blogg det senaste året (säkert inte sååå många) vet att jag har haft en nedräkning. Ja, en nedräkning tills sista Harry Potter boken kommer ut. Men nä.. nu när det bara börjar röra sig om ynka dagar så inser jag ju att det inte är rätt nedräkning jag har hållit koll på. Det är inte till sista boken (som kommer det 21/7) det är till senaste filmen (Harry Potter and the Order of the Phoenix) som kommer om 7 dagar. Boken dröjer ändå 16 dagar. (Åh jag som trodde det var 7 dagar kvar till boken kom) Bad Stina!

Ny omräkning:
16 dagar kvar!!

Punkt # 5: gick 190:- plus på Black Jack i kväll. Alltid nått att skryta om.

och för det jävla sjätte: Jag har förbannat mycket locka för högra örat: tom. så att det gör ont! Satan!

Senaste dagarnas filmer: Parent Trap, Eragon (igen), DeJa Vu, Pirates 1 (igen)

Ok, totaly fylleinlägg! Men skriver jag inte nu då blire aldrig.. så lika bra..

Kommentarer
Postat av: Jen

Punkt nummer 3 är väldigt kryptiskt, förstår ingenting.. Vad är det som är hänt?
Usch va nyfiken jag är, ring mig när du vaknar babe

Postat av: Mad

Punkt nummer 3 är väldigt kryptiskt, förstår ingenting.. Vad är det som är hänt?
Usch va nyfiken jag är, Maila mig när du vaknar babe

2007-07-07 @ 09:13:49
URL: http://lyckliga-gatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback