Fredag den 13!

Fredag den trettonde! Inget har lyckats gå fel än.. tror inte jag är så skrockfull ändå, men det är ju ändå 1 timme och 15 minuter innan tolvslaget.. så vi får väl se om det händer nått...
Frida (Allra käraste syster) Har iaf födelsedagsfest och fast jag är sjuk och kanske inte borde dricka (sen börjar jag jobba kl. 9 i morgon) så är jag på god väg att bli knall. Haha..

Kanske om ni har tur att ni får se bilder från förfesten i morgon.

Och BTW. Den tredje pukten som var riktigt kryptisk i förr-förra inläggat... Jag är inte splittrad allt! Jag hade bara drabbats av temporary insanity. Det var tur att inget hände. För det hade varrit soooo wrong!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej tjej.... Du, vet inte om du hört det, men Madde kommer inte hem ngt innan hon börjar skolan i Skåne, och det går vi INTE med på. Jag har nu startat en insamling till hennes flygbiljett, vill du vara med på ett hörn? Typ en hundring eller två? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback