Gråta en skvätt

10 långa år har vi haft tillsammans du och jag min vän. Och nu är det över. Slut, finish, finito, ende - no more. Det har varit 10 långa underbara år av spännig tillsammans. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till utan dig min vän. Vad ska jag nu ägna mig åt, hur ska jag spendera mina ensamma timmar? Du var en riktigt trogen vän och nu är det över. Harry Potter min vän. Jag läste 15,5 timmar i går.. natten till i dag och nu har jag läst ut sista boken, vad är det nu meningen att jag ska läsa.. Jag är faktiskt lite lessen över det absurt tvära slutet vi fick.

 


Jaja.. nog ältande. i dag firade vi iaf JosseTosse som fyller år på söndag genom att gå å äta på Olles och sen dra till johanna och käka efterätt. Jag och Ma gick sedan tillbaka på Olles för att ta en öl.. jo jo.. tre öl, en cider, en drink och 150 bortspelade pengar är jag nu hemma men min privata efterfest. Hehe.. Ni som känner min kan ju kanske lista ut vem ;) nåja.. iom att jag läste till 05.30 och sov till 16.30 i dag är jag ju inte tröt för fem öre.. efterfesten mumlar i sömnen och jag kan såklart inte sova..

oo.. Jen har ett till namn.. haha.. hennes sura, bitchiga sida döpte jag idag till Ursula.. hon gillar det nog inge mer än hennes fulla alteregonamn - Ginger. Men så är jag.. Ma har ju döpt mih till et fult namn som jag INTE tänker nämna här.. så jag tar alla chanser jag får att ge igen på alla jag kan. Jaja..
Godnatt värlen 


Veckans filmer: Inga, har bara läst Harry Potter.

Courage is knowing what not to fear.
-Plato

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback