Jahadå.. eller hur. Just det. Givetvis. Nää..

Som ni alla har förstått har nedräkningen tagit slut. Den stannade i lördags. Ljuva lördag. En dag jag väntat på i 10 år. För alla som inte fattat vad den 21/7 var för dag så var det ju självklart så att min kära Harry Potter bok kom ut då. Den sista i serien (gråter lite). Jag har spenderat dom närmaste kvällarna med att följa slutet om den stackars lilla föräldralösa pojke som jag kommit att älska. Det är därför jag varit en dålig bloggare. Egentligen har jag inte tid att sitta här. Tänkte bara uppdatera er alla om att jag är vid liv. Idag har jag faktiskt inte läst någonting dock. Klev upp vid 16.30 för att bege mig till drängsmark och skjuta axeln blå. Några hundra skott senare är jag bara förbannad. Fy satan i min låda vad jag bommade i kväll. Tom. motskotten, som jag aldrig ha behövt kämpa för gick förjävligt dåligt, behövde två skott på nästan alla duvor för att dräpa dem. Och sidoskotten sen, inte en ända träff. Nog för att dom små jävlarna har jag ju aldrig varit duktig på. Fuck!

När jag sen kom hem fyra timmar senare tog jag mig an Jen's manga. Det går svinsegt. Lyckades göra henne blek som ett lakan.. insåg inte mitt misstag förns jag tog några steg tillbaka och begrundade mitt verk. Så det var bara att göra om alltihopa, men nu tror jag iaf att hon fått rätt hudfärg. Tack och lov. Sen vid 00.30 dök Adam upp för jag lovat att klippa honom efter han slutat jobba. Så nu ska jag äntligen poppa litte popcorn och lägga mig med min käraste bok.

I morgon ska det iaf supas med JoH och Lillfrida. Vi ses i dimman.

Jäjä, Fuck Off!

Kommentarer
Postat av: Jen

Längtar tills mangan är klar, bra att du inte lät mig se ut som ett spöke.. btw så följer jag med ut ikväll, ring när du vaknar.

2007-07-25 @ 11:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback