Lylle!

Tre härliga om än regninga dagar spenderades i stugan med hela familjen =D Fett nice!
Jag är sjuk. Jätteförkyld. Det är jättesynd om mig. Och inte kan jag sjukanmäla mig heller för det finns ingen som kan jobba för mig. Vi har inga vikarier.. Bajsjobb. Bara att pallra sig dit och jobba sitt 18 timmars pass i morgon.. Blurk.. inte peppad. Jag tror jag håller på att få öroninflamation.. och så känns det som om jag fått en smäll på käken.. kan fan inte tugga.. Och mina halsmandlar är stora som paltar.. som jag sa, det är jättsynd om mig . Jag tycker jag bode vara frisk vi det här laget.. har varit sjuk länge nu.. =(

Vann iaf 250:- på BJ när jag, Frida och Linus var på pubben på hotelet i lördags. Det var ju faktiskt ganska trevligt.

Bara 12 dagar kvar.

Dagens filmer: Candy och Confessions Of A Teenage Drama Queen

Godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men skit i jobbet, det är ju inte ditt problem om det inte finns nån som kan jobba åt dig. Dom kommer knappast tacka dig när du svimmar av utmattning

2007-07-09 @ 14:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback