Massor med Awesomeness!

Aha.. en ny vecka är här.. och mina 7 dagars ledighet tar slut på tisdag. Bummer! Egentligen har jag inte så mycket att skriva. Festen hos Emil i lördags var (iaf för lilla nycktra jag) a total snore. Eller näe.. nu dömmer jag för mycket. Krutov kickade ju faktiskt.. Och Jen såklart (as always) Har aldrig i mitt liv sett flickan så knallkork.
Vid tio: S- "Jen, drick inge mer nu." J- "Näedå!" Tio minuter senare står hon och Ma och shottar rensprit direkt ur flarran. Goodie! Jag fick den stora äran att köra malins bil hem, som btw gav mig nostalgiminnen från Nils gamla pegga. Som han faktiskt erbjöd mig att köpa samma kväll för den ringa summan av 1000 kr. Synd bara att det inte finns några funktionsduglia bromsar.. men annars ett kap. Or not!

I morgan ska jag och mina syskon ta en roadtrip till Ume och shoppa loss.. för jag har så mycket pengar som vanligt.. Aja, det blir nog trevligt ändå.

Egentligen skrev jag ett inlägg i dag för att jag skulle kunna lägga in mina mangabilder som jag så duktigt skannat in i. Det är från Bleach bara så att ni vet. Och DNAngel, fast bara den i blyerts.

Enjoy!

     
 Rukia, Hisugaya, Dark, Grimmjow Jagejack, Ichigo

Jä jä, Fuck off!

Kommentarer
Postat av: s.

Men stina, visst ska du ha peggan? du säger det själv, hon är ett riktigt kap! =)

2007-07-30 @ 11:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback