Nu är det över..

Festivaen är över och äntligen har musiken från efterfesterna tystnat.. även hos mina vilda grannar. Nog för att jag inte har stört mig på dom så mycket men det är skönt med lite tystnad. Skelleftefestvialen är ju faktiskt galet rolig och det ger en ju ännu en annledning att vara totaly waisted. För det var jag, det vill jag lova. Onsdagen, som skulle bli en lugn kväll turnd out to be heeelt galen. Vi chillade vi älven med några öl till att börja med. Väl inne i stan tog det inte lång tid innan Ma, Jen och Frida bangade och drog hem. Men lika glad för det var jag.. haha spenderade kvällen med en mysig kille (nämner inga namn). Han till och med skutsade mig på sin pakethållare hem, nog för att vi krocka med en björk, men som jag sa, totaly waisted! I och med att jag jobbade sent torsdag kväll och börjde tidigt på freadgen så blev det nycktert för min del.. men mest bara för att ladda upp krafterna inför fredagen. Första jag gör när vi kommer in på området är tappa bort Ma och Jen. Så kvällen spenderades med Frida S och Rebecka, Frida N och Jocke, Danko (skräll) och det söta Niklas. Såg inte till Ma och Jen på heela kvällen. Och till råga på allt, i fyllan och villan tappade/söp jag bort min mobil. Inte bra Stina. Hör och häpna, det ringer på dörren tidigt i morse (är övertygad om att det är radiotjänsten som ska sätta dit mig) och där står min söta lillebror med min telefon. Någon ärlig själ (TACK, du ärliga själ) har ju ringt hem och berättat att han återfunnit min älsklig. Så söt som han är åker Linus och hämtar den och kommer med den till mig. Love U Bro!

Bakis mat på MAX i dag vid 14 tiden. Det var varmt som i ett överhettat helvete och jag känner plötsligt. "Jag kommer att svimma" Det susar i öronen och jag får vita prickar framför ögonen. Det visar sig, oj, jag har inte ätigt någonting på ett dygn. Helt glömt bort att äta. Käkade frukost på jobbet kl.7 fredagmorgon, när jag slutade vid 11 drog jag hem och sov. Ma ringer kl typ 16.30 och väcker mig och säger att dom är på G. Klart som fan jag får brottom och glömmer bort att äta, jag tänkte faktiskt att jag skulle äta nått inne på området men det glömde jag tydligen. Hinner iaf få ytterligare en svim attack innan vi får maten och jag faktiskt kan äta något. Och när jag hux-flux ätigt så mådde jag mycket bättre. Dock fortfanade sliten som ett as.

Hemma kväll i kväll, har sett : out of sight, cheaper by the dozen 2 och 10 things I hate about U.
Nu är klockan halv sju och jag ska sova.

11 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback