Arrh!

Jepp, i'm a bad blogger, yes I am!
Fredagen spenderades i Ume med käraste syster. Fick träffa lite av henne vänner (många vilka snackade engelska) Men efter ett par cider så flöt det på ganska bra. Snackade nog kanske mer än jag behövde. (Pratar som fan i fyllan) Och det är alltid kul att snacka engelska. Haha.. jag var nog ändå rätt full, men kul hade jag.
Lördagen spenderades med Jen och Käraste Syster (som följde med mig hem från Ume.) Vi hade tequila race (eller jag hade de. Jen pallade bara en) Sen gick vi på ballen och shakeade våra ass. Kajsa fick en släng av klämma-på-mina-bröst-sjukan. Men annars avr kvällen riktigt jävla ok!
Söndagen gjorde jag verkligen inget speciellt. Några timmars jobb på kvällen, inget att rapportera
Måndagen spenderades i sängen (till kl. 18.00, då jag tyckte det var dax att gå upp) och framför datorn. Lisa ringde också. Hon kommer hit och spenderar ett par dager i den norrlenska solen. Nice. Jag tror hon behöver komma bort från storstadslivet. Haha.. för det låter som om hon har ett väldig jäcktigt liv i sthlm med sin snygga kille. (Bara avensjuk.) Upptäckte en ny anime, Avatar - The Last Airbender. Nice. + att jag skrev ett par kappitel i min bok som jag jobbar på.
Tisdag körde Jen upp mig ur min skönhetssömn och så drog vi och solade. Lyckades än en gång bränna mig, trotts att jag smorslade in mig. Bad! Trotts mina visdomsord: Hellre vit än rosa. Jag och Malin tog en sväng på stan vid 19 tiden för att hämta ut våra biljetter till pirates 3 och passade på att ta en glass och en rök. När Jen dök upp vi 20.30 var det dax för filmen som faktiskt var riktigt bra. Hade hört att den skulle vara dålig, men jag blev iaf inte besviken. Depp och Bloom kan ju aldrig misslyckas. Efter den tre timmar långa filmen drog vi en sväng på Olles och tittade på Balarna (dom som var på balen.) Och nu sitter jag här hemma med kisse och ska dricka lite te. - I like!

Så.. Nu har jag varit duktig och uppdaterat min satans blogg. Read and enjoy!
36 dagar kvar nu bara!

Kommentarer
Postat av: Jen

Yo ho, yo ho!!.. argh!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback