jaja.. I know!

Lite fantasilöst.. men nu kommer det en ny... (wait fore it)... LISTA!! Jejii!!
(Stal den av Jen)

Tio första:

Första bästa kompis:

Tror jag måste säga Morre och Nicke (Mina söta grann pojkar)

 
Första bil:

Aldrigt ägt någon. Men när jag är miljonär så ska jag ha en mustang.

 

Första kärlek:

Det var nog Morre (Söta grannpojken igen) Men första riktiga kärlek? Pär Carlbom. Tveklöst 


Första husdjur:

Hade en jättetjock hamster som hette pontus. Minns bara att han var som en boll och bet mig hela tiden.

 

Första semester:

Mamma tog mig med Finlandsfärjan när jag var kanske fem eller nått sånt. Minns jag grina hela tiden för jag saknade pappa. 


Första jobb:
skogsplanterare. Fortfarande det värsta jobbet jag haft!

Första köpta skiva:

Carola. Utan tvivel!

   

Första piercing:

I öronen? 8 år kanske. I tungan? 16 tror jag.


Första konsert:

Säkert Carola. Var lite besatt som liten.

 



Nio senaste:

 

Senaste alkoholdrycken:

Lapin 5,2 hos MaPa tidigare i kväll.

 

Senste bilfärden:
Hem från hagelskyttekursen.

Senaste filmen du såg:

Pirats 3 

 

Senast ringda telefonsamtal:

Jennie (eller jag minns inte. men chansen är stor att det var Jen)

 

Senaste bubbelbadet:

Jättelänge sedan.

 

Senast spelade CD:

QueensRyche - Operation Mindcrime


Senaste kyss:

Sebbe.

 

Senaste gången du grät:

Det var nån random film jag såg förra veckan. minns inte vilken dock.

Senaste måltiden:

Skinksallad hos MaPa

 



Åtta har du nånsin:

 

Dejtat en av dina kompisar:

Jodå, inte slutat bra någon av gångerna.

 

Blivit arresterad:

Nix. Men det är väl bara en tidsfråga (Skojja)

 

Blivit kär vid första ögonkastet:

Hell Yeah! Hello?! Nils!!

 

Fastnat med blicken i någons urringning:
Har nog hänt ja.. oftast Johannas.

 

Fått ditt hjärta krossat:
Jepp. tre gånger.

Sagt att du älskar någon utan att mena det:

Nej.

 

Haft ett one night stand:
Ja


Busringt till någon:

Jepp. Allt för sällan nu, dock.

 



Sju saker som du har på dig:

1. Trosor
2. Behå.
3. T-skirt
4. Mjukisbyxor
5. Sockar
6. Smink 
7. ...hårsnodd. (i brist på annat)



Sex saker som jag har gjort i dag:

 

1. Solat

2. Spelat Kina-Shack

3. Köpt lerduvor

4. Rökt - loads

5. Ätit vindruvor - loads

6. Sett Bleach

 



Fem favoritsaker utan rangordning (utom människor):

 

1. Min katt

2. Min hund

3. Min mobil

4. Min carhartt tändare  

5. Mina tofflor

 



Fyra personer du kan berätta allt för:

 


1. Jen

2. Mamma

3. Bea

4. Allra Käraste Syster

 



Tre val:

 

Blått eller rött:

Rött. always!

 

Sommar eller vinter:

Sommar, givetvis. sticker inte näsan utanför dörren efter sista september.

 

Choklad eller chips:

Chirre. To die 4!

 



Två saker att göra innan du dör:

 

Lära mig dansa Tango.
Lära mig prata spanska.

 



En sak som du ångrar:

 

Den där gången när jag försökte vara blond. Bad idea!


Jaja..ska försöka att inte lägga in några fler listor.. det är ju bara så fybubblans skojsitt!

Howdie


Kommentarer
Postat av: Jen

Me love listor, guds gåva till mänskligheten

Postat av: Mad

ja, maste ju erkanna att jag kanner mej Valdigt bortglomd.. jennie maste man paminna for att hon ska komma ihag en, sa nu paminner jag dig ocksa, lever fortfarande fastan jag inte roker med dej...
Saknar dej iaf!

2007-06-09 @ 15:31:22
URL: http://lyckliga-gatan.blogspot.com
Postat av: Anna

hehe tokdiggade också carola som liten. listor är roliga. jag blir ofta inspirerad :) orkar dock inte göra någon liknande själv just nu.

2007-06-12 @ 00:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback